✗من و تنهایی✗

ایـــــنـجــا همـــہ تــــــنهـاטּ امّـــا خــــیـلــیـا هــــنـوز گــَـرمـَטּ مـــتـوجـّــہ نــــشــבטּ

✘ دلم طوفانیست

دلتنگی هایم را باد به تمسخر می گیرد 

و پاییز با رنگ زرد بر آن طعنه می زند

چه کنم که دلم 

از غربت خیس جاده ها می گیرد 

و ترانه های زخمی سینه ام 

می شکافد 

چه کنم که در خلوت تنهاییم 

هر شب دلم یکریز می شکند

و ابر بهاری 

یک لحظه آرام و قرار ندارد

چه کنم 

که دریای دلم طوفانی است ...

ســــلام بــر بانــــــــو رهـــــــا
امید که باشد خوب حال شما
گذرمون افتـــاد از ایـــن گذرگه
خواستیم بپرسیم احوال شما؟


دلـــــــــــم تنــــــــــــگ اســــــت
صــــــــــدایم خـــیـــــــــــــس وبـــــــارانیـســـــــت
نمــــــیدانـــــم چــــــــرا در قـلــــــب من پــــــاییــــــــــــز طــــــولانیســــــت...
هییییییییییییییییییییییی
جمعه ۶ آذر ۹۴ , ۱۰:۲۵ sokote talkh ___________
به راستی چ کنم؟:"""(((((((((((
جمعه ۶ آذر ۹۴ , ۱۱:۱۷ ❤❤❤hany joooon❤❤❤
بیگ لایک
لایک
لایک 
جمعه ۶ آذر ۹۴ , ۱۸:۳۷ فــــــاطــــــیــــما شـــــــــــیــــــطــــــــــــونــــــــه
لایک
.سلام خسته نباشید

یک سوالی داشتم در بیان این قسمت ( این وبلاگ را دنبال کنید ) یعنی چه؟
هععععععیییییییییییی...
تشکر از حضور سبزت
سه شنبه ۱۰ آذر ۹۴ , ۱۳:۴۷ مهســـــــــــــا ...
خیلی قشنگ بود
هعیییییییییییی.......
هعی مثل همیشه عالی
لایک دوستم
عالی:)
چه کنم که دریاى دلم طوفانى است

هعععى
ممنون شما هم لینک و دنبال شدید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کسی که سلول انفرادی را ساخت
می دانست که سخت ترین کار انسان
تحمل خویشتن است
Designed By Erfan Powered by Bayan