✗من و تنهایی✗

ایـــــنـجــا همـــہ تــــــنهـاטּ امّـــا خــــیـلــیـا هــــنـوز گــَـرمـَטּ مـــتـوجـّــہ نــــشــבטּ

✘ همه چی داری و هیچی نداری


تنهــــایـی یعنی یه وقتهایی هست میبینی فقط خودتی و خودت !

رفیق داری…

همــــــــدرد نداری!

عشق داری…

تکیـــــــــه گاه نداری!

یکی و دوست داری...

حضــــــورشو نداری!

مثل همیــــشه….

همه چــــــی داری و .... هیچــــــــی نداری..

هییییییی 
وااااااااقعا همینه لااایک
هی خداااااااا
يكشنبه ۸ فروردين ۹۵ , ۱۶:۴۸ مهســـــــــــــا ...
لاااااااااایک
 همه کس را هم داری.. 
 ولی هیچ کس را نداری  ;((
چقدر غمناک است
بودن در نبودن ها
دیدن در ندیدن ها
رسیدن در نرسیدن ها
و چقدر غصه می خورم
وقتی که می بینم
هستم اما نیستم
می رسم اما نمی رسم
و حس می کنم تو را
در خیال و توهم
و این است نای غصه های دلم

تنهایی یعنی وقتی که هیچ عزیزی منتظر دیدار دوباره ات نیست :)
:((
+ واقعا چرا ...؟؟!! :-((((((((

+ چرا ما آدما قدر همدیگرو نمی دونیم؟؟!!
چه پارادوکس هایی
چهارشنبه ۱۱ فروردين ۹۵ , ۰۱:۱۷ دختـــــــری از تبــــار فاطمه
لایک

از توضیحات داخل بیوگرافیت 
خعلی خعلی خوشم اومد!
دمت گرم زدی تو خال! 
پستاتم خیلی جالبن...
خیلی وقت بود که با یه متن
انقدر حال نکرده بودم...
موفق باشی...
ممنون
لایییک 
زیباست
تنهایی ینی من...
اخ حرف دلم رو زدی...

عااااااااالی
تنهایی مث ی شهر خالیه

Hi
If possible, visit our blog
Latest sites online money

I'm waiting for you

Bye

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کسی که سلول انفرادی را ساخت
می دانست که سخت ترین کار انسان
تحمل خویشتن است
Designed By Erfan Powered by Bayan