✗من و تنهایی✗

ایـــــنـجــا همـــہ تــــــنهـاטּ امّـــا خــــیـلــیـا هــــنـوز گــَـرمـَטּ مـــتـوجـّــہ نــــشــבטּ

✘ســــکوت

لــــــــحظه های ســــکوتم


پـــــر هیاهــــــــــو ترین دقــــایق زندگیم هستند


مــــــمـلو از آنــــــچـــه


مــــی خواهم بـــــــــــــــگویم


و

نــــــــــــمی گـــــویم...

لایک
سلام خوبی؟از وبلاگت دیدن کردم وبلاگ خوبی داری پیشنهاد میکنم وبلاگتو توی سایت ما ثبت کنی تا بقیه هم بتونن بهت سر بزنن.
<br><br>www.linc.ir
L i k e



عیب نداره حرفتو بگو حالا
نــــــــــــه !
هوا سرد نیست !
سرمای کلامت ، دیوانه ام میکند
بی رحم !
شوق نگاهم را ندیدی ؟
تمامه من به شوق دیدنت ، پر میکشید
ولی . . .
همان نگاه بی تفاوتت
برای زمین گیر شدنم کافی بـــــود
سه شنبه ۳۰ تیر ۹۴ , ۱۸:۲۰ دیوید مدیر سایت پرپروک
دقیقا
مرا به بند می کشی از این رها ترم کنی
زخم نمی زنی به من، که مبتلا ترم کنی
از همه توبه می کنم
تا که تو باورم کنی!
دو سال است که می دانم

بی قراری چیست

درد چیست

مهربانی چیست

دو سال است که می دانم

آواز چیست

راز چیست

چشم های تو شناسنامه مرا عوض کردند

امروز من دو ساله می شوم.

"گروس عبدالملکیان"
سلام دوست مجازی من
خودمونی بگم:
2تا پست جدید آپ کردم تلافی این 2،3روزی که نبودم
درضمن شرمنده ام چون الان دستم بنده و نمیتونم پستای جدیدتو بخونم
انشاالله سرفرصت همه ی مطالب جدیدتو میبینم و نظر میدم،فقط تونستم که از پستای جدیدم باخبرت کنم چون نظرت همیشه مهم بوده و هست
خوشحال میشم اگه بازم بیای و نظرتو راجه به پست جدیدم بدی
آی آی آی:||||||||
چهارشنبه ۳۱ تیر ۹۴ , ۱۹:۰۱ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
لایک
گاهی سکوت بلندترین فریادهاست...
اگر کسی با شما مشکل دارد، یادتان باشد که آن مشکل اوست، نه شما … انرژی خود را تسلیم منفی گرایی نکنید… ارزش شما خیلی بیشتر از آن است…!
سلام پست جدید آپ کردم منتظر نظرتم
اونــیـڪـﮧ مـﮯ خـوآســتــ مــטּ و تــو
مـــآ نـَــشیـــم ..
כمــِـش گــرمــ .. !
تـــو رو مـﮯشـنآخـتــ ڪـﮧ چـــﮧ عـَــوَضــﮯاﮮ هــَـســتـﮯ...
از خدا پروا کنید؛

تا پَر وا کنید ...
سلام وبت عالیه اگ اهل


*********تبادل لینک ******
هستی بیا تو وبلاگم بگو

تا

همو لینک کنیمhttp://jockerooz.blog.ir/
شما هم لینک شدید
این عکس و خیلی دوس دارم..
وای..
شنبه ۱۷ مرداد ۹۴ , ۱۰:۴۰ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
لایک
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کسی که سلول انفرادی را ساخت
می دانست که سخت ترین کار انسان
تحمل خویشتن است
Designed By Erfan Powered by Bayan