✗من و تنهایی✗

ایـــــنـجــا همـــہ تــــــنهـاטּ امّـــا خــــیـلــیـا هــــنـوز گــَـرمـَטּ مـــتـوجـّــہ نــــشــבטּ

✘خدای من

ﺧـﺪﺍﻱ ﻣﻦ

ﺍﻳﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺣﻮﺍﺳﺖ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﺎﺷﺪ

ﻣﻲ ﮔﻮﻳﻨﺪ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﻳﻦ ﺷﮑﺴﺖ، ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩﻥ ﺍﻳـﻤﺎﻥ ﺍﺳﺖ.

ﺣﻮﺍﺳﺖ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺷﮑﺴﺖ ﻧﺨﻮﺭﻡ.

ﻣﻦ ﻫﻨﻮﺯ

ﻫﻢ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ« ﻗﺎﺿﻲ ﺍﻟﺤﺎﺟﺎﺕ » ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻧﻢ.

خدای خوب من…!

ﺑﺮﺍﻱ ﺩﻟﻢ ﺍَﻣـَـﻦ ﻳـﺠـﻴﺐ ﺑﺨﻮﺍﻥ

لاااااااااااااااااااایک
زیبا
خدایا حواست باشه :)
عالی بود :)
موفق باشید
عالی بود... 
هی خدا:-(
برای دل منم بخوان...
فوق العااااده بود:(انگار اینروزا حال هیچکی خوب نی....
متن خوبیه.
یا ﻗﺎﺿﻲ ﺍﻟﺤﺎﺟﺎﺕ
سلام بر رها بانو
زیبا بود زیبا
درسته بزرگترین شکست..
 از دست دادن ایمان و امیده...
ولی من تعجب میکنم فرق ما آنهایی که اصلا
خدا را قبول ندارن چیه..هنوز جوابش را پیدا نکردم..
لایییییییییییییییییییییک
لایکککککککک داری 👏

خدای خوب من…!

ﺑﺮﺍﻱ ﺩﻟﻢ ﺍَﻣـَـﻦ ﻳـﺠـﻴﺐ ﺑﺨﻮﺍﻥ




چقدر خوب بود این نوشته
چقدر عمیقا دوستش داشتم :)
ممنونم.عزیزم
متن قشنگی بود :-) 
شنبه ۸ خرداد ۹۵ , ۱۰:۰۴ گروه فرهنگی تسبیح
سلام ، وقتتون بخیر ، خوبید ؟

منتظر شما هستیم

در صورت تمایل برای تبادل لینک ، مارو با اسم گروه تسبیح لینک کنید بعد اعلام کنید تا لینک کنیم

WWW.TASBIH93.ir

یاعلی
[گل]

گروه فرهنگی تسبیح
بسی زیبا و بسی لایک و بسی احسنت :)
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۹۵ , ۱۹:۲۱ ❤دُخــــmelikaـــــی شِیطُــــJOoOoNـــــون❤
ســـــــــــــــــــلام:)



آپــــــــــــــــــــــــــ:)ـــــــــــــــــــــم
شنبه ۱۵ خرداد ۹۵ , ۱۵:۵۸ دختـــــــری از تبــــار فاطمه
التماس دعا
اره یه امن یجیب چیزیه ک دلم این روزا بد جوری بهش نیاز داره:(
لایک.
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کسی که سلول انفرادی را ساخت
می دانست که سخت ترین کار انسان
تحمل خویشتن است
Designed By Erfan Powered by Bayan