✗من و تنهایی✗

ایـــــنـجــا همـــہ تــــــنهـاטּ امّـــا خــــیـلــیـا هــــنـوز گــَـرمـَטּ مـــتـوجـّــہ نــــشــבטּ

✘ خدایا خوب نیستم

خـدایـــــــا؛ :

لبخند دروغــکی چرا…؟؟

خوب نیستـم...

گیر کرده ام در گلوی زندگی

کاش می توانستم راحت حرف بزنم 

میان آدم های دنیایت...لال بودن را ترجیـح میدهم;

وقتی کسـی نیست عمق درد پنــهان شده در حرفهایم را حس کند!من اعتراف میکنم کم آوردم... 

حرف دلِ منو زدی!
پُست  آخر من یه چیزی توهمین مایه هاس!
يكشنبه ۲۲ فروردين ۹۵ , ۰۰:۰۲ سیّد محمّد جعاوله
@
روزگار ما رو بدجوری اذیت می کند
هییییییییی
خیلی خوب بود لایکیه ....
:(
هعیی
حرف دل منو زدی ...
پستات همیشه حرف دلمه عااااالیه همیشه حرف نداره دمت گرم:)
سلام رها خانم...
تنها کسیکه میتوان با او راحت حرف زد
همون خود خداست...
بخصوص در سحرگاهان و در تنهایی ..
امتحان کنید...لطفا..
نقطه دروغ نذاشتی
در رابطه با نبشته ات میتونم بگم
خیلی تلخ و تاریک بود

 خودت باید تلاش کنی تابه شرایط اید آل ات برسی پس الان به دوتا چک محکم نیاز داری از خدا تا برگردی 
وری بیییییییییگ لایییییییییییک
دوشنبه ۲۳ فروردين ۹۵ , ۱۷:۱۳ مهســـــــــــــا ...
منم خوب نیستم
این عکس متحرکه خیلی خوبه خسته نمیشم از نگاه کردن بهش
منم خوب نیستم عزیزم
اما بیا سعی کنیم خوب شیم
دوشنبه ۳۰ فروردين ۹۵ , ۲۳:۱۷ دختـــــــری از تبــــار فاطمه
بیستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۹۵ , ۲۲:۱۵ الهی و ربی من لی غیرک...
سلام 
خیلی غصه نخور 
این روزا خیلی هامون حالمون همینه 
فقط دارم نقش بازی می کنیم ...
ان شاالله خدا خودش نگاه بندازه به حالمون ....

بخاطر خداه که باشه باید خوب باشی
سلام،وبلاگ خوبی دارین،خوش حال میشم به من هم سر بزنین و در صورت علاقه تبادل لینک داشته باشیم..ممنونم موفق باشین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کسی که سلول انفرادی را ساخت
می دانست که سخت ترین کار انسان
تحمل خویشتن است
Designed By Erfan Powered by Bayan