✗من و تنهایی✗

ایـــــنـجــا همـــہ تــــــنهـاטּ امّـــا خــــیـلــیـا هــــنـوز گــَـرمـَטּ مـــتـوجـّــہ نــــشــבטּ

✘ یه روزی

یه روزی همه ی زخمهای زندگی خوب میشه✨

اما بعضی حرفا هیچوقت فراموش نمیشه✨

نه که چون حرفه تلخه، نه ؛چون کسی بهت میگه که انتظارشو نداشتی✨

رفتار بعضی از آدما هیچوقت از ذهنت پاک نمیشه شاید اون رفتار از نظر خیلیا،بد نباشه اما فقط خودتویی که میفهمی چقدر به خاطر رفتارش داغون شدی✨

بعضی وقتا باید سکوت کنی و فقط به خاطر خودت پیگیر چیزی نشی

اما هیچوقتم یادت نمیره که چی بهت گذشت تا " گذشت ✨

رها خانوم لاییک
چهارشنبه ۱۲ اسفند ۹۴ , ۲۱:۳۵ مهســـــــــــــا ...
لایک
گذشت ...
بعضی رفتار ها و  حرف ها...
مثل تیغی است که به دل میزنند..
شاید هیچوقت خوب نشه..
دقیقا
تازه از این حرفا یکی شنیدم
و چند روز است ناراحتم
(ناراحت)
:((((
زبونه دیگه شاید خوده شخص نمیخواسته اینجور بگه ! شایدم منظورو بد رسونده
و من چقد از این حرفا تو دلم دارم
:`(

اجی جون شماهم دنبالی و لینک شدی


ممنون
قشنگ بود. لایک 
هزار تا لاااااااااااایک
آره گذشت، 
از روم گذشت،
از زندگیم، 
ولی از فکرم نه! :)
هیچوقت از فکر ادم نمیگذره
یه روزی؟؟

اما...
لایییییییییییییییییییییییک
جمعه ۱۴ اسفند ۹۴ , ۰۹:۰۵ هــانــی خــانومـــ
لاییییک
لایــــــــک
واقعا ...
لایک ...
اینو بدون عزیزه دل، اگر گذشتت نبود تجربه آینده ات را نداشتی..... 




_______________________________
پرده نشین: jameolhoda.ir
درسته 
وقتی میگذره حال ادم بدتر میشه........
لایک دار بی نهایت
میدونی به نظرم "خدا" یا هرچیزی که میخوای اسمشو بزاری همیشه حواسش به آدم هست ... یعنی اون خدا جزو خود آدمه ! وقتایی که اذیت میشیم واسه این نیست که اون خدائه مارو یادش رفته .. واسه اینه که ما یادمون رفته اونو ! اگه بهش برسیم .. اگه واقعا دنبالش باشیم دیگه هیچ غم و غصه ای واسمون نمیمونه .. از بند زمینی بودنمون رها میشیم :) !
زخما خوب میشن ولی جاشون میمونه و هیچوقت خوب نمیشه مگر اینکه از نو متولد بشی
اشتیاقی که به دیدارتو دارد دل من...
دل من داندو من دانم و داند دل من!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کسی که سلول انفرادی را ساخت
می دانست که سخت ترین کار انسان
تحمل خویشتن است
Designed By Erfan Powered by Bayan