✗من و تنهایی✗

ایـــــنـجــا همـــہ تــــــنهـاטּ امّـــا خــــیـلــیـا هــــنـوز گــَـرمـَטּ مـــتـوجـّــہ نــــشــבטּ

✘ فراموشم نکن خدا

"خدایا"

اگریک روزمن فراموش کردم

که خدای بزرگی دارم

توفراموش نکن

که بنده کوچکی داری... 

خیـــــــــــــــــــــــلی زیاد لایک داش رها خانومی
دوشنبه ۱۷ اسفند ۹۴ , ۱۸:۵۳ مهســـــــــــــا ...
:)
الهی آمین یا رب العالمین
بیییییییییگ لااایک رها جونم 
چه دعای زیبایی :)

آمین!

______________________________
پرده نشین: jameolhoda.ir
خدایا فراموشمون نکن ...
کاش این طور باشه...
دوشنبه ۱۷ اسفند ۹۴ , ۲۱:۴۶ هــانــی خــانومـــ
لایک
خدای من چه عکس قشنگیییی.
لایک به جملت..
خدای من چه عکس قشنگیییی.
لایک به جملت..
لایییییییک زیبابود
پوکوندیم با این متن :)
لایییییییییییییک
قشنگ بوت :)
باید از بسته های اختیاری بسته ایجاد جاوا اسکریپ رو بخری تا بتونی
سه شنبه ۱۸ اسفند ۹۴ , ۱۷:۰۰ خانوم فیروزه ای ※※
لاییییییییییییییییک
امین عزیزم
 بیـــــــــــــــــــــــــــــا تولدممممممممممممممم
چشششم
عآلی (:
آمیــــــــــــــــــــــن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کسی که سلول انفرادی را ساخت
می دانست که سخت ترین کار انسان
تحمل خویشتن است
Designed By Erfan Powered by Bayan