✗من و تنهایی✗

ایـــــنـجــا همـــہ تــــــنهـاטּ امّـــا خــــیـلــیـا هــــنـوز گــَـرمـَטּ مـــتـوجـّــہ نــــشــבטּ

✘ درگیر خودم هستم

ﺣﺎﻟــــَﻢ ﺧــــﻮﺏ ﺍَﺳﺖ ✔

ﺍَﻣـــّـﺎ ﺩَﺭ ﺣـــﺎﻟَﺖِ ﺧـُـﻨﺜــــﮯ بہِ ﺳـَـﺮﻣـــﯿﺒَﺮﻡ❕        

ﻧـَـہ ﺧﻮﺷﺤـــﺎﻟﻢ  ✋

ﻧـَـہ ﻧﺎﺭﺍﺣـــﺖ ✋

ﺍَﻓﺴُــــﺮﺩﻩ ﻫﻢ ﻧﯿـﺴﺘــــَﻢ 👐

ﺧﻨﺜـــﮯ ﻭ ﺑﯿــﺨــــﯿﺎﻝ 🚬

ﺣﺎﻝِ ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯ ﻫــــﺎﯾَﻢ ﺭﺍ ﺩﻭﺳـــﺖ ﺩﺍﺭَﻡ 💫

ﻧِﮕــﺮﺍﻥ ﻧﯿـﺴﺘﻢ ❌

ﺩِﻟـــﻬُﺮﻩ ﻧَـﺪﺍﺭﻡ ❌

ﺍَﻣـّــﺎ ﯾﮏ ﺟــــﺎﮮ ﮐﺎﺭ ﻣﯿﻠﻨﮕـــَﺪ ↯

ﻫـَــﻨﻮﺯ ﺩَﺭﮔـــﯿﺮِ ﺧــــﻮﺩﻡ ﻫـَﺴـــــﺘـَﻢ💔

هیم...
زیاد با خودت درگیری ایجاد نکن دست و پات میشکنه آبجی

شما نمیخواد نگران دست وپای من باشی 
دوشنبه ۲۸ تیر ۹۵ , ۱۳:۵۲ محمد حسین امینی
HEY...ROZEGHAR
حال من نیز چنین است
هنوز درگیر خودم هستم..
و این مشکل ترین جای قضیه است 
اره مشکل ترین جا
منم درگیر خودمم
:(((
دقیقا عین حاله منه ...
کمی پریشانم
ااا چرا درگیرى در گیر نباش
این که خنثثی باشی بد ترین چیز ممکنه:((
خوش باشی :)
فکرکنم چند روز دیگه  حال منم اینطوری باشه...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کسی که سلول انفرادی را ساخت
می دانست که سخت ترین کار انسان
تحمل خویشتن است
Designed By Erfan Powered by Bayan