✗من و تنهایی✗

ایـــــنـجــا همـــہ تــــــنهـاטּ امّـــا خــــیـلــیـا هــــنـوز گــَـرمـَטּ مـــتـوجـّــہ نــــشــבטּ

✘پــــــســـــت ثــــــابـــــت

 

 

 

 بعضے چیزهــا را ” بایـב ” بنویسـᓄ
 


 نهـ براے اینڪهـ هـــᓄـهـ ” بـᓘـونن ” و بگن ” عالیهـ ”
 
 براے اینڪهـ ” ᓘـفهـ نشـᓄ ”
 
 هـــᓄـین !!

 


 

لاااااااااااااااااااااایک
بعضی وقتا حس میکنم زبونم داره تو دهنم میگنده!!!!!!!!!!!
:)))))))۹
آپم
ایول عکسش وانساست 
Likeeeeee
Likeeeee
وبتون خوشگله
لایییییییییییییییییییییک.
آسایش یک امر بیرونی و آرامش یک پدیده ی درونی ست.
مردم ممکن است در آسایش باشند
اما معدود افرادی هستند که درآرامش زندگی میکنند!
آسایش یعنی راحتی در زندگی که با امکانات و ثروت خوب و زیاد
به دست می آید.
افراد هرچه دلشان بخواهد می خرند،هر کجا خواستند می روند ولی…
آرامش را کسانی دارند که از درون سالم و سلامت هستند؛
شاید بی چیز باشند اما دلشان خوش است و به آنچه که دارند راضی اند!
دوشنبه ۱۹ مرداد ۹۴ , ۱۹:۳۲ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
اره
سلام میشه اسمم رو تو لینکات به " اینجا نارین از دل میگوید " تغییر بدی ممنون :)
آخــــــی این فیلمه های اسکوله :) 
من عاشق این فیلمم ... 

راستی سلام! من تازه با وبت آشنا شدم رها جان :) 
از وبت خوشم اومد بازم بهت سر میزنم.. 

موفق باشی 
یاعلی
بسیار زیبا...
خوشحال میشوم به وبلاگ ما هم سری بزنید.ممنون
پروفایلت عالی شده رهااااااا عالیییییییییییییییی
يكشنبه ۲۵ مرداد ۹۴ , ۱۶:۲۲ لـــ♥ـــی لـــ♥ـــی
رها جون لینک و دنبال میشی

میشه منم لینک و دنبال کنی
روزتوهم مبالک[یهویی]
۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝
۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

هم میهن ارجمند! درود فراوان!
با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن
"وب بر شاخسار سخن "
هر ماه دو یادداشت ملی – میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.
خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

آدرس ها:

http://payam-ghanoun.ir/
http://payam-chanoun.blogfa.com/

[گل]

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝
۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝
عالی بود..عالی...
ســــــلام امیدوارم که حالت خوب باشه
نمیگم بی وفایی شاید بهت بر بخوره و ناراحت بشی چون رابطمون چیزی بیشتر از یه دوست مجازی نیست یعنی حدآخرشم همینه
از اون گذشته من از مجازی وفا ندیدم،خوب دیگه بذگریم...
 من چندروزی نبودم که بهت سر بزنم؛ببخشید
سه شنبه ۳ شهریور ۹۴ , ۱۷:۵۱ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
لایک
وب خوبى دارید
خوشحال میشم به وب من هم سر بزنید ..
لاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایک...



لینک و دنبال بکنیم همو؟؟؟؟
 شما به انجمن ما دعوتید
moheb36.rozblog.com
اگه مایل باشین با انجمن ما تبادل لینک کنیم
 سلام دوست عزیز
میشه تبادل لینک کنیم؟
اگه موافقی مارو با نام انجمن فدک لینک کن !
آدرس ما : moheb36.rozblog.com
و بعد خبر بده تا من هم در انجمن فدک لینکتون کنم
مرسی
کاش منم مینوشتم
حس خوبیه
توهم لینک و دنبال شدی عزیز
بیگ لایک
موفق باشید
شنبه ۱۴ شهریور ۹۴ , ۱۰:۴۲ ســــارا تــــک

اگه با تبادل لینک موافقی خبر بده

 سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام....

آپم بدو بیا
ممنون که بهم سر زدی:)
 سلام...

یه پست گذاشتم و یکم حرف زدم با همه...حتما بیا و بخونش...

حتما بیا...
 سلام سلام سلام سلام سلام....صبح بخیر :)


آپم آپم آپم آپم...بدو بیا :)))))))
اره واقعا

مطالب قشنگی داری گلم
با تبادل لینک موافیقی؟
اگه موافقی با این اسم لینکم کن
••✿.. عاشقانه های رزا..✿••

تو هم خبرم کن لینکت کنم
خوشحال میشم بهم سر بزنی

سلام اگه با تبادل و دنبال موافقی خبرم کن لینک و دنبالت کنم مرسی
دوست مــــــجازی من سلام
ممنون میشم اگه به وبم بیای و راجع به آخرین پستم نظرتو بدی
خیـــــلی برام مهمه
منتظر حضورتم
خیلی وبت عالیه دنبالی دنبال کنی خوشحال میشم رها خانوم
دنبال میشی عزیزم
سلام رها خانوم
ممنونم از اینکه به وبم اومدید
اگر با تبادل لینک موافق بودید خبرم کنید ممنون ازشما
یاعلی
بسیار زیبا:)
سلام و درود بر شما
ممنون از لطفتان
شماهم باافتخار لینک شدید
علی یارتان
لایک
آره خداییش دل من که باه امام رضا گرمه.
خوش به حالت که امام رضا رو داری هر وقت دلت گرفت میری پیشش 
قشنگ بود به وب منم سر بزنین

قشنگه مثل خودت
هه هه
سلام... خیلی قشنگه...منم اگه ننیویسم خفه میشم...
لایکـــــــــــــــت
سلااااااااام اجی خوبی؟قالببببببببببب خیلی نازه خوش حال میشم وب منم بیایی
سلاااااااام اجییییییییی به وب منم بیاااااااااخوشحال میشم
  وقتتون بخیر..
  وبلاگ و مطالبتون زیباست..
 مخصوصا مطلب در مورد تنهائی..و 
    نوشتن...
  دارم شتاب ای دل تا قصه ای نویسم
   از غصه ها کلامِ سر بسته ای نویسم..
   اگر از شعر و غزل خوشتان میآید
  خوشحال میشوم نظرتون را در باره 
  سروده هایم با من در میان گذارید..
سلام من شغلم اینه حرف بزنم بقیه بگن عالیه باید کلماتی که میگم عام پسند باشه من با حرف شما موافق نیستم گاهی استثنا وجود داره
لایک
اگه با دنبال کردن و تبادل لینک موافقید خبر بدید؟
دلم گرفته وقتی دلم باید تنها باشه و کنارش هیچ کسی نباشه،همش باید
به فکر دردای عاشقا باشه و از قلب خودش مایل ها دور باشه...
اینروزا خیلی دلم هوای گریه کرده/تاکه روزی برسه اون احساس همیشگی به قلبم برگرده/از عشق بگم:اونم رفته؛سفرکرده؛پیش خدا رفته
رفته و منو بین این همه آدم تنها گذاشته......
شاید روزی یکی مثل اون به قلبم برگرده
قلبم این روزا بازم هوای عاشقی کرده
خدا کنه  احساسم به قلب تو برگرده
سلام اگه با تبادل لینک و دنبال کردن موافقید به من خبر بدید.
گفتم خدایا دلم گرفته؛ گفت از من؟گفتم خدایا از همه دلگیرم؛ گفت حتی من؟گفتم خدایا چقدر دوری؛ گفت تو یا من؟گفتم خدایا دلم را ربودند؛ گفت پیش از من؟گفتم نگران روزیم؛ گفت آن با من.گفتم خیلی تنهایم؛ گفت تنهاتر از من؟گفتم درون قلبم خالیست؛ گفت پرش کن از عشق من.گفتم دست نیاز دارم؛ گفت بگیر دست من.گفتم از تو خیلی دورم؛ گفت من از تو نه.گفتم آخر چگونه آرام گیرم؟ گفت با یاد من.گفتم خدایا کمک خواستم؛ گفت غیر از من؟گفتم خدایا دوستت دارم؛ گفت بیشتر از من؟گفتم با این همه مشکل چه کنم؟ گفت توکل به من.گفتم هیچ کسی کنارم نمانده؛ گفت بجز من.گفتم خدایا چرا اینقدر میگویی من؟ گفت چون من از تو هستم و تو از من.😊
سه شنبه ۲۹ دی ۹۴ , ۲۳:۳۹ 🎤Hįđđęñ ĺøvə🎶
لایکک
زیبا بود عزیزم..
وب قشنگی داری
لینک و دنبال شدی
عالی 💗💗💗💗
عاااااااالی ممنون لطفا منو هم دنبال کن
دنبالی
اگه دوست داشتی تیادل لینک کنیم بهم خبر بده
سلااااااااااااااااااااام
آپـــــــــــــــــــــــم
بدوووووووو بیااااااااا
سلام 
به یک لبخند دعوت هستی بیا حتما :))

http://skylove.ir/post/66-smile

سلام حتما 
سلام عزیزم خوبی میخواستم بگم بیاین به مب منم سربزنین ونظر بدید  تازه میتونین اونجاعکسم بزارید اگه خواستید پیام بدیدبهتون رمزمو بدم
سلوم :) وبتون عالیه :) اگه میشه به وب منم سر بزنین :) اینم ادرسش :)
nofaz.blog.ir
اگه دوسداشتین منو با اسم عشق و ادرس بالا لینک کنین :)
موچکرم :)
لایک.
شما دنبال شدید.
ممنون
چهارشنبه ۱۱ فروردين ۹۵ , ۱۱:۲۶ سیدمحمدمهدی مرتضوی
لینک گروه تصحیح شد
گروه وبلاگ نویسان بیان در تلگرام:
https://telegram.me/joinchat/BJRgxD4cR6i4rOEaXbc-tw
سلام
سال نو و میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)  مبارک
و همچنین تبریک می گم از اینکه به عنوان یکی از صد وبلاگ برتر بیان در سال 94 انتخاب شدید.
منتظر دیدار شما در محجبه هستیم
http://mohajabe.blog.ir/
سلام عزیزم ممنون که وبم سر میزنی.
با وجود دانشگاه وتدارکات مراسم ازدواجمون و خلاصه کلی کاری که دارم خیلی دیر به دیر میتونم به وبم سر بزنم...
به هر حال از توجهت ممنون
خواهش میکنم
سلام وب خوب و جالبی داشتید
اگه دنبال لینک و دنبال شدن هستید پیام بدید..
لایک داری عالی بود
لایک داری عالی بود
وهمچنین از این که وب مو دنبال میکنی خیلی ممنون
خواهش میکنم
سلام دوست عزیز
دانلود نرم افزار بازدید 100 درصد واقعی برای سایت و وبلاگ
با این نرم افزار سایت و یا وبلاگ خود را در صفحه اول گوگل ببینید
یه پیشنهاد عالی برات دارم
اگه سایت تو تازه راه اندازی کردی
اگه بدنبال افزایش بازدید هستی
اگه به دنبال کسب درآمد هستی
بیا به این سایت : http://ipbazdid.blog.ir/
افزایش بازدید و افزایش رتبه الکسا  با نرم افزار جدید
این نرم افزار رو میتونی از سایت من دانلود کنی

با این نرم افزار میتونی روزی 10000 تا بازدید برای سایت خودتون بازدید واقعی ارسال کنید
شما میتوانید به 10 سایت خودتان بازدید ارسال کنید
برای اعتماد 50 تا بازدید رایگان برای سایت شما ارسال میشه
همین الان بیا و دانلود کن

http://ipbazdid.blog.ir/


درود عالی بود
مرسی عالی بود
مرسی از حضورت
باسلام
می خواهی از فروش فایل های خاک خورده ی خود کسب درآمد کنی؟
یک سایت و یا یک فروشگاه حرفه ای و رایگان می خواهید؟
www.4kia.ir
اوهومممم...
هعی ک همه دفتر هام داره این طوری پر میشه:(((
لایککککککک
سلام وبلاگتون رو دیدم و وب جالب دارید

اگر شما مایلید همدیگر را دنبال کنیم ، لطفا مرا دنبال کنید  تا متوجه تمایلتون بشم و دنبالتون کنم:)
در پناه حق

سلام دوست من. من چند تا سایت دارم در رابطه با دکوراسیون داخلی و دارم روشون کار میکنم. میتونم ازتون خواهش کنم که به سایت هام سر بزنید تا بازدیدشون  بره بالا  رتبه سایت هام بره بالا. خیلی ممنونم ازتون

 

http://arianarayehwallpaper.ir/

http://arianarayehkitchen.ir/

http://persiandecco.ir/

http://parchehdivari.com/

دنبال شدین اگه اشتباه نکنم
ممنون
لایک ...
گاهی وقتها با نوشتن حسش بیشتره ...
سلام زیبا بود ،
گاهی وقتها
سکوت میکنی گاهی وقتها آدم منفجر میشه ...


سلام لطفا وبلاگ من را دنبال کنید منم وبلاگ شما رو دنبال میکنم
سلام عالی بود .
شنبه ۶ آذر ۹۵ , ۱۴:۰۵ پوریا یارمحمدی
سایت فوق العاده ای دارین
خوش باشین همیشه !
پر احساس بود. موفق باشید 
موفق باشی اهنگشم عالی بود
خیلی خوب بود عالییییییییییییییییییی
سلام
برای تبادل لینک من پایه ام
خواستی بیا بهم خبر بده

www.mama-parastar.blog.ir
يكشنبه ۴ تیر ۹۶ , ۱۷:۲۱ پنجره دو جداره
وبلاگ زیبایی دارید
امکانش هست من رو هم توی لینک دوستانتون قرار بدین
بسیار ممنون

باسلام
ممنون بابت وبلاگ بی نظیرتون. لطفاازوبلاگ ماهم دیدن کنید
موفق ومعیدباشید. 
سلام مثل همیشه عالی
عزیزم وبلاگتون بسیار زیباست 
ممنون میشم من و دوست خودت بدونی
https://www.tailand.ir/thailand-tour.html
مرسی عالی بود

سلام دوست عزیزم مطالب خیلی خیلی جالبی داری

فقط اگر هم که براتون زحمتی نیست به وبلاگ منم یه سر بزنید

سپاس از محبتتون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کسی که سلول انفرادی را ساخت
می دانست که سخت ترین کار انسان
تحمل خویشتن است
Designed By Erfan Powered by Bayan