✗من و تنهایی✗

ایـــــنـجــا همـــہ تــــــنهـاטּ امّـــا خــــیـلــیـا هــــنـوز گــَـرمـَטּ مـــتـوجـّــہ نــــشــבטּ

✘ دخترا

یـــه دخـترایی هستــــن✘مغــــرورن✘......

بــه کســــی✘رو ✘نمیــــدن......

زود عصـبـــی میشـــن......

تـایــه چیــزی میگـــی تنــدتنـــد جـواب میـــدن.......

✘لـجـــــبازن✘.......

اینـــارو اذیــت نکنیـــــن.......

اینـــاســـراســــــــر✘احـــســـــــاســــن✘.......

اینـــاهمونایــیـن کــه با یـه آهنـــــگ غمگـیـــن گــریـــه شـــون میگیــره......

و حـتـــی واســـه شخصیــــت✘کـارتـــونی✘دل میســوزونـن......

اینـــارواذیـــت نکنیــــن.......

اینـــا......

✘غـصــــه هــای یـواشــــکــی✘دارن....... 

خیلی لایک ....
دوشنبه ۲ فروردين ۹۵ , ۱۱:۳۶ مهســـــــــــــا ...
دقیقا من همینطورم...
احساس...هه
سلام عیدتون مبارک
خیلی زیبا و عالی بود
باهاتون موافقم
واقعا درسته...
اوهوم ...
واقعا ...
خیلی عالی و با احساس  بود...
:(
پسرا ... هستن. 

________________________
دیگه نبینم کسی اذیتم کنه هاااااا
هعی :(
من به این مهربونی دیدی کسیو اذیت کنم؟
خدا میدونه
واااییییییییی پنج بار از روش خوندم عجب چییییزی بود 

سکوت
.
.
.
.
.
.
.
.
.
لااااااااااییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییک فراووون
دنبالت کردم دنبالم میکنی؟
اره
خدا هیچی نمیدونه از قیافم پیداست دیگه
نه پیدا نیست
سلام :)
وبلاگ برتر 94 شدی تبریک :)
سلام واقعا مگه میشه
صفحه سوم برو 
اسم وبلاگت ضایع هس خخخخخ
یعنی خوب دیده میشه ب خاطر ضربدرهایی که داره :)))

http://blog.ir/topblogs/94

شیرینی یادت نره هاااا :)
ضربدر زدم این جور جاها خوب دیده شه دیگه :))))))))))))))))) 
شیرینی این باشه 
این پست رو دقیق بخون :)

سلام ممنونم واقعا به خاطر سایت خوبتون من هر چند روز بار میام اینجا و سر میزنم خداروشکرم دست پر میرم

درود
خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم
یکیش خود من :)
ببینید با شما ام که زود قضاوت میکنید شما درو ادما نیستید یکم متوجه بشید نگید نه این داغونه نه شاید خیلی احساسی باشه شاید خیلی دلسوز باشه شاید.......:(
برای این جور ادما بسیار متاسفم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کسی که سلول انفرادی را ساخت
می دانست که سخت ترین کار انسان
تحمل خویشتن است
Designed By Erfan Powered by Bayan