✗من و تنهایی✗

ایـــــنـجــا همـــہ تــــــنهـاטּ امّـــا خــــیـلــیـا هــــنـوز گــَـرمـَטּ مـــتـوجـّــہ نــــشــבטּ

✘شرمنده ام خدا

‌خدایا

میخواستم بنویسم خیلےتنهایم

اما سجاده ام را که دیدم

شرمنده ات شدم...

نمے فهمم

وقتےبه نماز مےایستم

من،ترامےخوانم؟!؟

یاتو،مرامےخوانے؟!؟

فقط ڪاش ڪه عشقمان دو طرفه باشد!

خدا عشق است
ابجی کجا بودی این همه مدت
سلام
نظر شما در سرباز صفر پاسخ داده شد
از حضور شما در سرباز صفر متشکرم
خدانگهدارتون
هردو باهم هستید..
تنهایی نمیشه..
 راستی رها خانم نظرتون را راجع به پست
آخر من نگفتین هنوز..
پنجشنبه ۱۰ تیر ۹۵ , ۱۰:۳۷ طاهاعیان خوشمزه :)
خدا... :(
عالی نوشت :)
عکس قشنگ :(
وایییی عالی بووووووود:((

کجا بودی رهاااااا چرا یهو غیبت زد نگران شدیم:) 

ولی خوش اومدی به بیان دوباره:)
زیبا بود...
کاش
س عالی بود عزیزم مرسی دوست دارم بای
@_@
عالی بود
کلی منتظرت بودم چرا دیر اومدی :(
کلی منتظرت بودم چرا دیر اومدی :(
نماز بهترین عبادت و بهترین روش بندگی است
سلام همراه همیشگی سرباز صفر
:)
حضور شما در سرباز صفر باعث افتخار ماست
:)
نظر شما در سرباز صفر پاسخ داده شد
باز هم به ما سر بزنید
منتظر شما هستیم
:)
التماس دعا
به حرف دلت گوش کن و شک بهش را نده
چه تصویر زیبایی
 مرسی
اره واقعا کاش دو طرف باشه این عشق 
من خیلى میترسم خیلى زیاد منى که اینقدر بدم ایا خدا بازم دوستم داره /:
دنبالى
خدا همه ی بنده هاشو دوست داره 
دوشنبه ۲۸ تیر ۹۵ , ۲۲:۵۴ دختــــری از تبــار فاطمه
یا انیس من لا انیس له
خدایا شکرت از اینکه هنوزم به این بنده گنه کارت پشت نمیکنی ، تو چقدر مهربونی ؟!!
سلام
قشنگ ترین پست تون بود
من صد و یکمین دنبال کننده تون هستم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کسی که سلول انفرادی را ساخت
می دانست که سخت ترین کار انسان
تحمل خویشتن است
Designed By Erfan Powered by Bayan