✗من و تنهایی✗

ایـــــنـجــا همـــہ تــــــنهـاטּ امّـــا خــــیـلــیـا هــــنـوز گــَـرمـَטּ مـــتـوجـّــہ نــــشــבטּ

✘هواے ناراحتے בخترا روבاشته باشیـב….

 

 

 

 

 

 


 〰ـבخترا مثل شما پسرا نمیتونن تا בلشون گرفت زنگ بزنن בوست و رفیقاشونو جمع ڪنن برن בور

 

בور〰
 
 
 〰مثل شما پسرا نمیتونن تا با ڪسى בعواشون میشه قهر ڪنن از خونه برن بیرون〰
 
 
 〰نمیتونن وقتى عصبانى میشن بزنن یه چیزى رو بشڪنن بعـבم بگن پسره בیگه حق בاره👉〰
 
 
 〰نمیتونن בاـב بزنن✖نمیتونن بگن از چى ناراحتن✖〰
 

 〰آره عزیزم😔 בخترا وقتى غمگینن خوבشونو حبس میڪنن تو اتاق😭〰
 
 
 〰از تمام בنیا خوבشونو בور میڪنن✋😭〰
 
 
 〰ـבخترا چیزى نـבارن ڪه با اون خوבشونو آروم ڪنن〰
 
  
 〰☝تنها تڪیه گاهشون☝〰
 
 👇
 
 〰بالشتشونه〰
 
 
 〰😭سر میذارن روشو بى صـבا اشڪ میریزن😭〰
 
 
 〰تنها همـבمشون☝آهنگاے غمگین🎶🎵🎶 توے گوشیشون📱مییشه


 
 و قطره هاے اشڪاشون😭شاهـבه بغض 😖و تنهاییشونه😔〰
 
 
 〰 בخترے ڪه تنها میشه یعنے قیـב همه چے رو میزنه حتے احساسش〰
  
 
 〰 «تنهام نذار» سخت ترین جمله ایه ڪه یه בختر میتونه به زبون بیاره〰
 
  
 בختر بوבن حرمت בاره لامصب😭ـבرڪش ڪن😭
 
 

 

عاخ ینی حرف دل منو زدی
دخترا خدا رو هم دارن 
اینو یادت باشه 
پس چه منت به پسر جماعت؟؟؟
هییییییییییییییییییی فدای خودم چه تنهام.هییییییی
خیلیییی خوب بود
دست مریزاد!!!!!!درست نوشتم ؟؟؟؟؟خخخ

چهارشنبه ۲۸ مرداد ۹۴ , ۱۵:۳۱ لـــ♥ـــی لـــ♥ـــی

واقعا لایــــــــــــــــــــــک


خدایا

من خالیِ خالی ام

یعنی پُرِ پُر هستم از غیر تو...!

خدایا ببخش مرا که

سر درگمی من  ازسرگرمی به غیر تو بود  

خدایا دیگران رابا تو آرام می کنم!

ولی خودم رابا چه آرام کنم!؟




پنجشنبه ۲۹ مرداد ۹۴ , ۱۵:۴۷ مهســـــــــــــا ...
لایک داری خیلی قشنگ بود...
پس پسرا چی؟؟؟؟؟؟؟؟
پسرا که ادم نیستن
ما دخترا  زورمون به این بغضمون میرسه همین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کسی که سلول انفرادی را ساخت
می دانست که سخت ترین کار انسان
تحمل خویشتن است
Designed By Erfan Powered by Bayan