✗من و تنهایی✗

ایـــــنـجــا همـــہ تــــــنهـاטּ امّـــا خــــیـلــیـا هــــنـوز گــَـرمـَטּ مـــتـوجـّــہ نــــشــבטּ

✘اون بالایی

↯ وَقتــی

. ☜بــــــــ⇧ــــ⇧ــالایی ☞ هــــَس

⇩نــیازی به پایینــــ✘ـ ــــی هـا نیـــس... ⇩

↹ دلتـــو بـــِده بش...تا تــَه دنیا بـــاهاته ↹

مخلصــ✘ـ ـــِتــَم.... ☜خــــُدا☞ 

بیگْ لایکْ
:)
واقعا:(
سخن بس دلنشین گفتید...
 دو بیت تقدیم به اون بالائی و پست زیبای 
  شما..
 ذکر و تسبیح خدارا با سماعی خوش بخوان
 صوتِ داودی بگیر و این غزل سرخوش بخوان
 دست بیافشان پای بکوبان با دف و نی سجده کن
بربط و عود را برقصان و نوائی خوش بخوان....سرفراز باشید

ممنون
لایییییییییییییییک
عالی بوووود
من به هیچى توجه نکردم بجز اون لاک خشمل ابى وااااقعا قشنگه
فداااااااااااااش
شنبه ۲۸ آذر ۹۴ , ۲۲:۳۹ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
اره ولا
وقتی باخدایم، هیچ چی کم ندارم
لایک
  بسیار ممنون از حضورتان..
  یلدا بر شما و بر همهء ایرانیان مبارک
خواهش میکنم 
دوشنبه ۳۰ آذر ۹۴ , ۱۷:۳۰ مهســـــــــــــا ...
مخلصیم خدا
عالیه
خدااااااااااااایا...
خدا 
کجایی خدا:( هععی
سلام عزیزم ممنون که به وبم سر زدی :)
سلام آره عزیزم
باز پاییز و شیدا و یاد یار خود
وه چه غوغا میکند با حال زار خسته ام

فدایت..تصویر لایک:)
گاهی آن قدر دلم می گیرد 
که می خواهم خدا بیاید و مرا در آغوشش بگیرد و بگوید 
غصه نخور من همیشه کنارت هستم ...
عاااااااااااااااااااااااااااااالی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کسی که سلول انفرادی را ساخت
می دانست که سخت ترین کار انسان
تحمل خویشتن است
Designed By Erfan Powered by Bayan