✗من و تنهایی✗

ایـــــنـجــا همـــہ تــــــنهـاטּ امّـــا خــــیـلــیـا هــــنـوز گــَـرمـَטּ مـــتـوجـّــہ نــــشــבטּ

✘وقتے בلت گرفته باشه …

 

 

 

 

وقتے בلت گرفته باشه …
 
  
 تمام آرامش یڪ ساحل را هم به تو بـבهنـב …
  
 
 باز هم בل تو بارانیست …
  
 
 פֿـیس تراز בریا פֿـراب تر از امواج ...
 

 

 

پنجشنبه ۸ مرداد ۹۴ , ۲۳:۱۲ آقای سر به هوا ...
سلام
پست آخرتو خوندم ! سبک نوشتنت رو دوست دارم
اگر با تبادل لینک موافقی منو با عنوان " روزنوشت های آقای سر به هوا " لینک کن و بعد خبرم کن تا منم لینکت کنم
راستی ! یادت نره عنوان لینک + آدرس وبت رو برام بفرستی
منتظرتم
جمعه ۹ مرداد ۹۴ , ۰۰:۳۹ لــ♥ــی لــ♥ــی
گـــــل گفتی
جمعه ۹ مرداد ۹۴ , ۰۰:۴۱ لــ♥ــی لــ♥ــی
با تبادل لینک موافقی؟؟؟n_n
به عزیزی گفتم :
صبح به خیر …
در پاسخم گفت:عاقبتت بخیر
به وجد آمدم از پاسخش…
چه دعایی…!
من برای او خیری خواستم به کوتاهی یک صبح
و او خیری برای من خواست
به بلندای یک سرنوشت…

# عاقبتت بخیر خانومی (:
جمعه ۹ مرداد ۹۴ , ۰۸:۲۳ مهراوه دختر آفتاب
سایتتون عای بود اگه موافقید تبادل لینک کنیم خبر دید
لایک
سلام خانومی، با 2تا مطلب جدید آپم و منتظر حضورت سبزت (:

گر تماس لب من با لب تو شرعی نیست
از همین فاصله لبخند تو را می بوسم
……
و اگر جویای احوال منی…..ملالی نیست…..همچنان به دوست داشتنت مشغولم :))
دقیقا
لایکککککککک
عطرهای خوب،

جای خالیشان هم بوی خوب می دهد….

درست مثل جای خالی تـــو…!

من از چشمات دل کندم
با اینکه زندگیم بودی
میدونستم یه روزی میری
ولی نه به همین زودی
من از رویات خط خوردم
من از چشمه تو افتادم
چقد اسون دل کندی
چه راحت بردی از یادم

به دنیای تو وابستم
ولی رد میشیم از حسم

باید باور کنم رفتی؟
میدونم اخره قصه ست.

باهرکس میشه خندید

 ولی

فقط در آغوش یک نفر میشود گریه کرد

 الهی
در شگفتم از آنکه کوه را می شکافد تا به معدن جواهر دست یابد
ولی خویش را نمیکاود تا به مخزن حقائق برسد . . .
 الهی
در جلال، رحمانی ، در کمال، سبحانی
نه محتاج زمانی و نه آرزومند مکانی
نه کَس به تو ماند و نه به کَس مانی
پیداست که در میان جانی، بلکه زنده به چیزی است که تو آنی
خدایا چه اندازه به من لطف دارى با این نادانى عظیم من
و چقدر به من مهر دارى با این کردار زشت من
توبه بر لب ، سبحه بر کف ، دل پر از شوق گناه
معصیت را خنده می آید ز استغفار ما . . .
بیخودی پرسه زدیم، صبحمان شب بشود
بیخودی حرص زدیم،سهممان کم نشود
ما خدا را با خود، سر دعوا بردیم و قسمها خوردیم
ما به هم بد کردیم، ما به هم بد گفتیم
ما حقیقت هارا، زیر پا له کردیم
…و چقدرحظ بردیم، که زرنگی کردیم
روی هرحادثه ای، حرفی از مهر زدیم
از تو من میپرسم ، ما که راگول زدیم؟؟؟
یقه بالا می‌دهیم
دست‌ها در جیب
سیگار به ته رسیده میان ِ لب
به دیوار تکیه می‌دهیم
نه که کارآگاه باشیم یا عضو مافیا
نه
بدبختیم...!



موفق باشید
همچنین
هم عکس هم اهنگت عالی بود
ســــــلام
چند روزی نبودم معذرت انشالله جبران کنم
ممنون که تا الان دنبالم کردی
مطلب جدید پست شد خبرتون میکنم
کاش می فهمیدی

برای این که تنهایم تو را نمیخواهم؛

برعکس …

برای این که میخواهمت ؛ تنهایم …!!!
دســتـــهایش با من . . . چـــــشــــمهایش در خیابان . . . دلـــــــــــــــــــــــش . . . این یکی را نمیخواهم بدانم . . . !

اگه اومدید اون پسته رمز داره رمزش: ادبی

نمیدانم

نمیدانم پس از مرگم چه خواهد شد

نمیخواهم بدانم کوزه گر ازخاک اندامم چه خواهد ساخت؟

ولی بسیار مشتاقم که از خاک گلویم سوتکی سازد

گلویم سوتکی باشد به دست کودکی گستاخ وبازیگوش

واو یکریز وپی درپی دم گرم وچموشش رادر گلویم سخت بفشارد

وخواب خفتگان خفته را آشفته تر سازد

بدین سان بشکند هردم سکوت مرگبارم را

- دکتر علی شریعتی -
عجب عکسی...انگار میخاد غرقت کنهO_o
سلام اجی وبت عالیه فقط یه سوالی داشتم چطوری این اهنگ رو پایین پستت گذاشتی؟
لاییییییییییییییییک.
دوشنبه ۱۹ مرداد ۹۴ , ۱۲:۲۱ هـ╚نیــــــــــــــــــــــهـ
زمانی حرف بزن که:
ارزش حرفت بیشتر از سکوتت باشد و زمانی
دوست انتخاب کن که ارزش دوستت بیشتر از تنهائیت باشد...!!!
دوشنبه ۱۹ مرداد ۹۴ , ۱۲:۲۳ هـ╚نیــــــــــــــــــــــهـ
سلا دوست عزیز اگه
 با تبادل لینک موافق بودی بم خبر بده
اووووووووف عجب عکسی :)) 
چقدر هیجان داره ! 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کسی که سلول انفرادی را ساخت
می دانست که سخت ترین کار انسان
تحمل خویشتن است
Designed By Erfan Powered by Bayan