✗من و تنهایی✗

ایـــــنـجــا همـــہ تــــــنهـاטּ امّـــا خــــیـلــیـا هــــنـوز گــَـرمـَטּ مـــتـوجـّــہ نــــشــבטּ

✘ دردهای من

✘دَردهایِ مـَــرا اگَر بِخواهی هَم نِمیتوانی بِخوانــی...!

✘ ✔اینـــجا دَردهــــایِ مـَــرا با خُودکارِ سِفیــد نِـوِشـــتِه اَند...!

✔ ✘بایــد روزِگارَت ســـــیاه باشـَد کِـه هـــــ َـمدَردِ"مـَــ ـن"باشـــــی...!✘

هعیییییی
شنبه ۱۰ بهمن ۹۴ , ۱۹:۳۵ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل ( ◕ ‿ ◕ )
زیبا
 خیلی پر معنا ...
گر کنم درد دل آغاز طاقت از دست دهی
ور کنم شکوه سر آغاز سرخوش و مست رهی
از اون جمله سنگین هاس :)
عالی بود لایک شدید
✔ ✘بایــد روزِگارَت ســـــیاه باشـَد کِـه هـــــ َـمدَردِ"مـَــ ـن"باشـــــی...!✘

عااااااااااااااااالیییییییییییییی
بغضم گرفته
وقتشه ببارم چه بی هوا هوای گریه دارم
همدردیم
می توانم دردهایت رو بخوانم
لاییییییییییییییییییییک
,عااااااالللیییییی بود لااااااااااااایک 👍👍👍👍👍👍
خیلی خوب بود، ممنون !! ♥
خواهش میکنم
عزیزممم
قشنگ بود...
مرسی اجی
يكشنبه ۱۱ بهمن ۹۴ , ۱۴:۳۰ خانوم فیروزه ای ※※
:(((((((((((((((
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کسی که سلول انفرادی را ساخت
می دانست که سخت ترین کار انسان
تحمل خویشتن است
Designed By Erfan Powered by Bayan