✗من و تنهایی✗

ایـــــنـجــا همـــہ تــــــنهـاטּ امّـــا خــــیـلــیـا هــــنـوز گــَـرمـَטּ مـــتـوجـّــہ نــــشــבטּ

✘گاهی دلت میگیرد

گاهی دلت ...

از سن و سالت میگیرد...

میخواهـی کــــــــــــــودک باشی...!!!

کودکی که به هر بهانه ای به اغوشی پناه میبرد.....!!!

و آسوده اشــــــــــــــــک میریزد....!!!

بـــــــــــــزرگ که باشی...

باید بغضهای زیادی را بی صدا دفن کنی!!

بله دیگه هر چیزی بهایی دارد و بهای بزرگ شدن بعضی محدودیت هاست
لایکککک
سلام...
شادی اگر تقسیم شود..
دو برار می شود..
غم اگر تقسیم شود،نصف می شود..
میلاد پربرکت وبا سعادت وسراسر نور آقا امام کاظم مبارک.
لطفاً،دیگرآدرس:saadat52.blogfa.com   آزران وطن من  نیز سری بزنید وکامنت دهید تا با هم لینک شویم.
چهارشنبه ۲۷ آبان ۹۴ , ۱۳:۳۹ مهســـــــــــــا ...
:)
آره واقعا....هعععععععععی...خیییییلی قشگه رهاجون...
ممنون
عالیییییییییی
لایییییییییییییییییک
واقعا قشنگه ...
عالی بود
ممنون
زمانی که کودک هستیم فقط می‌خواهیم بزرگ شویم اما بزرگ که شدیم یا سعی می‌کنیم بچه شویم یا زور می‌زنیم که بمیریم!
عاخ که چقدر دلم تنگ شده واسه خوابیدن توی بغل مامانم
دوست دارم موهامو ناز کنه
الان بزرگ شدم دیگه نمیشه حیییییییییییییییییییف
دیگه مثه قدیم شاد نیستم
نمیخام بزرگی رو:(
پشتات خط به خطش مث کتاب درسى ما نکتس و پند واقعااااا عالیه

باید بغضهاى زیادى را بى صدا دفن کنى

هعععى
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کسی که سلول انفرادی را ساخت
می دانست که سخت ترین کار انسان
تحمل خویشتن است
Designed By Erfan Powered by Bayan