✗من و تنهایی✗

ایـــــنـجــا همـــہ تــــــنهـاטּ امّـــا خــــیـلــیـا هــــنـوز گــَـرمـَטּ مـــتـوجـّــہ نــــشــבטּ

✘☜خُودَمو دوُست دارَم

 

 

 

 

✘☜خُودَمو دوُست دارَم ❥ ⇦ چِرا ؟!؟⇨
♚↲چُون با هَمه می خندم ↱♚
♜⇚ هَمه رو دِلداری میدَم ⇛♜
♞↞نِگران هَمه میشم↠♞
♝↺بِه هَمِه اَهَمیَت میدَم↻♝
♛⇇بُغض خیلی هارو بـِه خَندِه تَبدیل می کُنم⇛♛
✘وَلی✘
✘☜ هیچ کَس ☞✘
✘☜ هیچ وَقت ☞✘
^نَفهَمید^
`تو دِلم`

∅ چی میگذَره ∅

 

 

منم خودمو دوست میدارم 
باران می خواهم …

آنقدر شدید که من و تنهاییم را

با خودش بشوید و ببرد
گفتند محبت کن از محبت خار ها گل میشود
محبت کردم کسی گل نشد
فقط
خارم کردند........
خیلی وبت خووووووووبه

نمی دانم آلزایمر بودی یا عشق !

از روزی که مبتلایت شدم

خود را از یاد بردم …

دقایقی در زندگی هست که دلت برای کسی 
آنقدر تنگ می شود که

می خواهی او را از رویاهات بیرون بکشی و 
در دنیای واقعی بغلش کنی.

صدا رفت...
تصویر رفت...
خاطراتش موند و نرفت...
نیستی و نمی دانی که
شبهایم
روزها طول می کشد...
پنجشنبه ۱۵ مرداد ۹۴ , ۲۳:۴۲ مهســـــــــــــا ...
بسیاااااااااااار زیبا....خخخخخ
پست شیکی بود 
ایول
لایک اینم وبلاگ  دیگمه آدرسش باهم فرق داره 
:))
منم عاششششششق خووووووودمم
شنبه ۱۷ مرداد ۹۴ , ۱۰:۴۰ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
زیبا بود
کجایی که ببینی دیگرحتی احساسی به خودم هم ندارم چه برسدبه دیگران
گلم دنبال شدی
سلام
به منم بسر
سلام
اره
حالا چن روز دیه برات توضیح میدم
الان حال ندارم
اینجور آدمان که لایک دارن رها جان ... 

آره واقعا همینه
منم سعی میکنم این جوری باشم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کسی که سلول انفرادی را ساخت
می دانست که سخت ترین کار انسان
تحمل خویشتن است
Designed By Erfan Powered by Bayan