✗من و تنهایی✗

ایـــــنـجــا همـــہ تــــــنهـاטּ امّـــا خــــیـلــیـا هــــنـوز گــَـرمـَטּ مـــتـوجـّــہ نــــشــבטּ

✘ دل من

دل من تنگ بلوریست که یک ماهی قرمز دارد

یک تلنگر که به این تنگ بلورین بخورد

می شکند

آبش از پنجره ی چشمانم می ریزد

ماهی سینه ی من می میرد!

تو که می زنی مکرر به دل نازک من

ماهی ام را دریاب!

دوست داری که چو تنگی باشم

تهی از ماهی و آب؟

پنجشنبه ۸ بهمن ۹۴ , ۱۲:۱۱ مهســـــــــــــا ...
قشنگ بود:)
پنجشنبه ۸ بهمن ۹۴ , ۱۲:۱۹ خانوم فیروزه ای ※※
هیییییییییییییی
دل من کارگر است
استین هایش را بالا میزند
ملات اشک میسازد و اجرهای خیالش را روی هم سوار میکند
و خانه ای میسازد که ارزوی داشتنش را به گور خواهد برد
عالی بود عزیزم 😊😊
قدر این تنگ بلور و ماهی ..
را کسی میداند که خودش هم
چنین دلی داشته باشد..

الهی بشه دل ما شاد

دلامون بشه آباد و آباد

(لبخند)
پنجشنبه ۸ بهمن ۹۴ , ۱۳:۵۷ دکتر آرمین اینترنتی

ماهی ام را دریاب!



بسیار زیباااااااااااا
لویک:))))
لااایک رها جونمممممم
 قشنگ بود 
هم متن هم عکس 
یک سوال فنی
این خوشم اومد همون لایک بیان وبلاگ هست درسته؟  اگه اره پس خوشم نیومدش کجاس؟ :))))
یا یک کد دیگه هست 
ممنون. بله همون لایکه اینجا خوشم نیومد نداریم باید خوشتون بیاد :)
پنجشنبه ۸ بهمن ۹۴ , ۱۷:۳۷ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل ( ◕ ‿ ◕ )
زیبا بود
قشنگ بود و زیبا. 
فرق دارن فکر کنم قشنگ و زیبا
ببخشید عالی کم بود واسه این
لااااااااااایک
ریبای زیبا
عالی بود....
تا به حال این توصیف و تشبیه رو ندیده بودممم ^_^
خیلی قشنگ بود، مواظب تنگ و ماهی باش :)
قالب جدید مبارککک، خیلی خوشگل شده، روشن بهتره ;-)
ممنون مواظبم 
😍لایک
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کسی که سلول انفرادی را ساخت
می دانست که سخت ترین کار انسان
تحمل خویشتن است
Designed By Erfan Powered by Bayan