✗من و تنهایی✗

ایـــــنـجــا همـــہ تــــــنهـاטּ امّـــا خــــیـلــیـا هــــنـوز گــَـرمـَטּ مـــتـوجـّــہ نــــشــבטּ

✘بیخیال

همـیشــہ دقیقآ وقــتی پـُر از حـر؋ـے 

وقــتی بغــضـ میڪـــُنـی

وقتــﮮ בآغونــی :(

وقــتی בلــِتـ شڪستــہ دقیقـا همیـכּ وقــتآ

انقـدر حـرفـ دآری ڪہ فقــط میتونی بگـﮮ:

"بیخـیآلــ"...!!!

درسته بعضی وقتها آدم به بن بست میرسه..
طوری که فکر میکنه آخر خط رسیده...
دلش م نمیخواد با کسی حرف بزنه  :((
ادم حتی گاهی هیچ حسی نداره کلا بی حس
راستش رها خانوم ، من وقتی حوصله ام کمه
شعرهای جالبی می نویسم
اینو به بعضی از دوستام هم گفتم و اونا هم
می گن همه اینجوریه خواستم به شما هم
بگم و نظرتونو بدونم
پنجشنبه ۱ بهمن ۹۴ , ۱۴:۱۵ خانوم فیروزه ای ※※
:(
درسته :)
پنجشنبه ۱ بهمن ۹۴ , ۱۷:۴۸ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل ( ◕ ‿ ◕ )
بیخیال بابا
عالی,  لایک
بیخیااااال
عالی
سلام
ممنون برای داستانی که فرستادید 
بسیار زیبا بود 
خواهش میکنم
دقیقا خعلی بده
Thanks for finally writing about > ✘بیخیال :
: ✗من و تنهایی✗
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کسی که سلول انفرادی را ساخت
می دانست که سخت ترین کار انسان
تحمل خویشتن است
Designed By Erfan Powered by Bayan