✗من و تنهایی✗

ایـــــنـجــا همـــہ تــــــنهـاטּ امّـــا خــــیـلــیـا هــــنـوز گــَـرمـَטּ مـــتـوجـّــہ نــــشــבטּ

✘قدم زدن

دلم یک خیابان میخواهد.........

بی انتها!!!!

بارانی نم نم...

ویک خدا که کمی باهم قدم بزنیم!!!!!!!!!!

لاک داری بخدا ... خیلی ...
خدایا:
تو آن باران تند بیقراری که راهی غیر باریدن نداری ...نمی ماند نشانی از بدی ها اگر بر تک تک دلها بباری

و شاید او مشتاق تر از ماست، برای این باهم بودن... :)
فقط خدا :)
زیبا بود
زیباااااااا
دوشنبه ۱۶ آذر ۹۴ , ۱۳:۰۸ مهســـــــــــــا ...
:)
هیییییییییییییییییییی
دوشنبه ۱۶ آذر ۹۴ , ۱۳:۵۹ ❤❤❤hany joooon❤❤❤
هعیییی :(
اوهووم...منم همینطور...
لایک
عشق فقط عشق خدایی نداره غم جدایی
من هم دلم میخواهد
ایووووووووول 
سوز برفه رو از اینجاهم درک کردم 
عالی بود
ایووووووووول 
سوز برفه رو از اینجاهم درک کردم 
عالی بود
خودم را در اغوش گرفتم نه چندان با لطافت نه چندان با محبت
اما وفادار...
باشه حتما
سلام 
ما نیز می خواهیم ...
دلمان گرفته است ...
دیروز که چندین ایستگاه مترو را فقط قدم زنان رفتم...خسته ...با یه دل...
بی التماس دعامون کنید ...
حتما
اره منم اجى فقط بش یه بدون مزاحمم اضافه کن 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کسی که سلول انفرادی را ساخت
می دانست که سخت ترین کار انسان
تحمل خویشتن است
Designed By Erfan Powered by Bayan