✗من و تنهایی✗

ایـــــنـجــا همـــہ تــــــنهـاטּ امّـــا خــــیـلــیـا هــــنـوز گــَـرمـَטּ مـــتـوجـّــہ نــــشــבטּ

✘تنهایی من



بر تنهایی من قدم نزن

نفست میگیرد

اتاقم پر از ارزوهایی است

که دودشان کردم...

هییییییییییییییییی
فانوس اشک هایتان را روشن کنید

ماه غریبی شهید نینواست ، فرارسیدن ماه محرم تسلیت باد . . .
تسلیت
عالی 
لایییییییییک
تنهایی یعنی خود تو بتوانی با حقیقتی که نابودت خواهد کرد کنار بیایی ولی آن را پنهان کنی تا دیگران آسیب نبینند.
عالی بود لایک
لایک
خییلی قشنگ بوووود
قالب جدیدت زیباتره
پست هم عالی بود
لاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایک
سلام خوبی ؟
 وب خوشکلی داری و پست های خوب و عکسای خوب
من خیلی خوشم اومده از وبت
با تبادل لینک موافقی
راستی به منم ی سری بزن منتظرم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کسی که سلول انفرادی را ساخت
می دانست که سخت ترین کار انسان
تحمل خویشتن است
Designed By Erfan Powered by Bayan