✗من و تنهایی✗

ایـــــنـجــا همـــہ تــــــنهـاטּ امّـــا خــــیـلــیـا هــــنـوز گــَـرمـَטּ مـــتـوجـّــہ نــــشــבטּ

✘وᓆـتــے פـالـــت خوش نیـــست

 

 

 

 وᓆـتــے פـالـــت خوش نیـــست و בلــت گرفـــته
 
 بــهونه گیـــر ᓄـیـــشے
 
 بــه تــیڪ تــیڪ ســاعــت هـــᓄ گــیر ᓄــیـבے

 

 

لاییییییییییییییک
اره دقیقا اینطوره
همین طوووووره
لایک
نه اینطور نیس!
من تو انوا فرو میرم!جایی که هیچ کس نباشه!یه گوشه که کسی نبینتم ....صدامو نشنوه!
اون قدر زااااااار میزنم تا حالم خوب بشه ودوباره به روال برگردم! :/
دقیقااااااااااااااا 
قول دادم اومدم ;)
لاااایک
ممنون میشم شماهم سربزنید
حتما
دیدن عکست تمام سهم من است
از “تو ”
آن را هم جیره بندی کرده ام
تا مبادا
توقعش زیاد شود!
دل است دیگر . . .
ممکن است فردا خودت را از من بخواهد!

وبتون عالیه ب وب منم سر بزنید خوشحال میشم ♥
واقعا همینطوریه
لایییییییییییک
ساعت ها است خواب شده ای!
من با سکوتی عجیب که با تیک ساعت و ناموزون نفسهایت کرم می شوم،در خود می تنم تا تنی باشم برای آرامش و سکون افکارت
پروانه ای خاموش که رویایی برای پرواز ندارد
و چه لذتی داشت هم آغوشی با تو از ترس مترسک ها کلاغ شدن!
ذره ذره درد می کشم نه برای بیرون رفتن افیونی که لانه کرده است در من،
زنده زنده هرز می روم
تا جوانی از منم بمیرد!
و من هنوز بیدارم ...تاک
تیک تیک ساعت را جدی بگیر، بیس و چند سال دیگر می‌گذرد و ناگاه می‌بینی همچون امیر فقط حرف مفت زده‌ای و با آسیاب‌های بادی جنگیده‌ای و از همان‌ها هم شکست خورده‌ای.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کسی که سلول انفرادی را ساخت
می دانست که سخت ترین کار انسان
تحمل خویشتن است
Designed By Erfan Powered by Bayan