✗من و تنهایی✗

ایـــــنـجــا همـــہ تــــــنهـاטּ امّـــا خــــیـلــیـا هــــنـوز گــَـرمـَטּ مـــتـوجـّــہ نــــشــבטּ

✘ســنگــیـن بـاش

 

 

 

 

 

+✘خــٰاص واســــه اُســــکــلاس✘  ☜      ◇◆مَـشـتــی بـٰاش◆◇

 

✘بــــه هَــــر کی……میــرســی✘   ☜        سَــریـع نــگـــو

 

✘با مـــن بـاش بـا مــــن بـاش✘   ☜    ◇◆ســنگــیـن بـاش◆◇

 

 

یعنی خییییییییییییلی لایک....

ایول...
لایـــــــــــــــــــــــک
دقیقا سنگین باش
دوشنبه ۲ شهریور ۹۴ , ۱۶:۳۵ لـــ♥ـــی لـــ♥ـــی

عاغا بیگ لایــــــــــــــــــک

دوشنبه ۲ شهریور ۹۴ , ۱۶:۳۹ لـــ♥ـــی لـــ♥ـــی

عاغا بیگ لایــــــــــــــــــک

دوشنبه ۲ شهریور ۹۴ , ۱۷:۲۰ لـــ♥ـــی لـــ♥ـــی

سلام...من به دلایلی کسایی که دنبالم میکردن رو حذف کردم...همشونو


یکی از مهمترین دلایلم این بود که من 23 وب رو دنبال میکردم و فقط 13 نفر من رو دنبال میکردن...


حالا ازتون میخوام اگه منو دنبال میکنید تو کامنت خصوصی صادقانه بگید تا دنبالتون کنم و من از این سردرگمی در بیام...

قربان شما

جالب بود لایک
مرسی از نظرت
خواهش
ینی ایییییییییییییییییییول
هه سنگین منظورت اندازه نخوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بیگ لایک / عالی بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کسی که سلول انفرادی را ساخت
می دانست که سخت ترین کار انسان
تحمل خویشتن است
Designed By Erfan Powered by Bayan