✗من و تنهایی✗

ایـــــنـجــا همـــہ تــــــنهـاטּ امّـــا خــــیـلــیـا هــــنـوز گــَـرمـَטּ مـــتـوجـّــہ نــــشــבטּ

✘بعضے اوقات لازمه

 

 

بعضے اوقات لازمه آـבم ها 
 
 ڪرڪرشون رو بڪشن پایین
 
 یه پارچه سیاه هم بزنن و בرش بنویسن :
 
 ڪسے نمرבه
 
 فقط בلم گرفته !!! 
    
 یه وقت هایے هم هست ڪه آـבم ها واست سنگ تموم میزارن!
 
 میـבونے ڪی؟؟
 
 نه اون موقعے ڪه بینشون هستے .و نه موقعے ڪه توے خاڪ خوابیـבے
 
 
 “سنگ تمام” را میزارن و میرن !!!
 

حــــیـــــــف کــــه رو فــــــــاز ↕تـــــلافــــى↕
نــــــیــــــســــــتــــم ،
وگـــــرنــــه فـــــاتــــحــــه خـــیـــــلـــــیــــــا خـــونـــــده
بــــــود
..بگذرییییییمممم...
تو رویایی ترین عشقی
واسه تنهایی های من
تو بارونی ترین ابری
واسه حال و هوای من
لایک
سلام
صمیمانه سپاسگزارم از حضورتان
..
با کمال میل لینک شدید
وبلاگ جالبی دارین خوشم اومد
ناله به دل شد گره ،
راه نیستان کجاست؟
خانه قفس شد به من طرف بیابان کجاست؟

آه به بادم سپرد ،
عقل به بندم ...
.دلـــــــــــم تنــــــــــــگ اســــــت

صــــــــــدایم خـــیـــــــــــــس وبـــــــارانیـســـــــت

نمــــــیدانـــــم چــــــــرا در قـلــــــب من پــــــاییــــــــــــز

طــــــولانیســــــت!

تو می دانی ؟
خوشبخت ترین آدمها کسانی هستند
که به خوشبختی دیگران حسادت نمی کنند
و زندگی خودشان را با هیچ کس مقایسه نمی کنند.
مرا آرام بخوانید.....
تمام نوشته هایم از خـــــــســــــــتــــــــگـــــــی درد میکند. . .
تنهایـــــــــی
شاهکاری میسازد به نامِ دیوانــــــــــگی ...!
و من این شاهکــــارِ را به قیمتِ همهٔ فصلهایِ قشنگِ زندگیم خرید ام...
تو هر چه میخواهـــــــــی مـــــــرا بخوان....
دیوانـــــه ، خودخــــواه ، بی_احساس ....
نمیــــفروشــــــــم تنهایی ام را...!!!
این روزها دلم اصرار دارد فریاد بزند؛
اما . . .
من جلوی دهانش را می گیرم،
این روزها مـــــــن . . .
خدای_سکوت_شده_ام ؛
خفقان گرفته ام تا آرامش اهالی دنیا،
خط خطی نشود . . .
گاهی سخت می شود …
دوستش داری و نمی داند
دوستش داری و نمی خواهد
دوستش داری و نمی آید
دوستش داری و سهم تو از بودنش
فقط تصویری است رویایی در سرزمین خیالت
دوستش داری و سهم تو
از این همه ، تنهایی است ....
دوست عجب امنیت خوبی است
میتوانی با او خود خودت باشی
میتوانی دردهایت را-هرچند ناچیز هرچند گران-بی خجالت با او در میان بگذاری
از عاشقی هایت بگویی
از حماقت هایت
دوست انتخاب آزاد توست، اختیار توست
نامش را در شناسنامه ات نمی نویسند
نامت را در شناسنامه اش نمی نویسند
دوست عرف نیست، عادت نیست، معذوریت نیست، دوست از هر نسبتی مبراست.
دوست سایبان دلچسبى است تا خستگی ات را با او به فراموشی بسپاری...
ﺩﻣﻬﺎ ﻣﯽ ﺁﯾﻨﺪ
ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﺭﺍ ﻧﺸﺎﻥ ﻣﯿﺪﻫﻨﺪ
ﺍﺻﺮﺍﺭ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ !
ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺛﺒﺎﺕ ﺑﻮﺩﻧﺸﺎﻥ ﻭ ﻣﺎﻧﺪﻧﺸﺎﻥ
ﺍﺻﺮﺍﺭ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ ﮐﻪ ﺗﻮ ﻧﯿﺰ ﺑﺎﺷﯽ ﻫﻤﺮﺍﻫﺸﺎﻥ
ﻫﻤﺎﻥ ﺁﺩﻣﻬﺎ، ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﭘﺬﯾﺮﻓﺘﯽ ﺑﻮﺩﻧﺸﺎﻥ ﺭﺍ،
ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﺑﺎﻭﺭﺷﺎﻥ ﮐﺮﺩﯼ،
ﺑﻪ ﺳﺎﺩﮔﯽ
ﻣﯿﺮﻭﻧﺪ
ﻭ ﺗﻮ ﻣﯿﻤﺎﻧﯽ ﺑﺎ ﺑﺎﻭﺭﯼ ﮐﻪ ...
مگه مخاطب خاصیم جز خدای مهربون وجود داره؟

باور کن خدا دوست داره و منتظره بی صبرانه صداش کنی...

نه مثل همیشه فقط برای خواسته های رنگارنگت...

یه بار برای خودش
مردی را میشناسم که غربتش به اندازه غربت همه بشریت سنگین و جانسوز است
آقای بزرگواریست که غم و غصه اش از سالها قبل آغاز شده
از یک گودال خونین
یا شاید قبل تر از آن
از یک تشت خونین
شاید قبل تر
از یک محراب خونین
شاید از یک کوچه تنگ
یک چادر خاکی
دلش تنگ است مولایم
هر روز که میگذرد دل تنگ تر میشود
شمارا به خدا قسم
دعا کنید
برای خودم هیچ نمیخواهم
برای یک مرد دعا کنید
دعا کنید در تقدیرش امشب ملائک بنویسند:
ظهـــــور...!
       اللهم عجل لولیک الفرج
مشتی یادت باشه
بچه شیعه واس خدافظی نمیگه "بای"
میگه* یا علی*
💟نذر کردم تا بیایی هر چه دارم مال تو💟
چشم های خسته و پر انتظارم مال تو
یک دل دیوانه دارم با هزاران آرزو
آرزویم هیچ ، قلب بی قرارم مال تو . .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کسی که سلول انفرادی را ساخت
می دانست که سخت ترین کار انسان
تحمل خویشتن است
Designed By Erfan Powered by Bayan