✗من و تنهایی✗

ایـــــنـجــا همـــہ تــــــنهـاטּ امّـــا خــــیـلــیـا هــــنـوز گــَـرمـَטּ مـــتـوجـّــہ نــــشــבטּ

✘ قـَــبلنا...



قـَــبلنا فـِک میکردم تَنْهــاییخیلی ســـَــختِهخیلی نَحســِه


✞✞ امـا الان میــفهمم تنــهایی یه حِسـِــهخیلــی خاصــِـه】 ✞✞


که خـــُـــدا داده اونـــو به کَسی که【خیلـی خواســـتِه】ツ


در روز گاهی خشک می شوم ،
می ایستم ،
تو را تصور می کنم ، نگاهت می کنم.
دستت را در خیالم می گیرم ،
لبهایت را می بوسم و دوباره تند راهم را ادامه میدهم،
مطمعنم مردم در ذهنشان یا به کناریشان می گویند:
آخی دیوانه شده!
عاشق ها می فهمند ،
در تندترین راه رفتن ها باید ایستاد ،
به معشوق فکر کرد و دوباره رفت..
شادی
پروانه ایست
که هر چه تقلا کنی
نمی توانی آن را شکار کنی ... .
باید آرام باشی
تا روی شانه هایت بنشیند
شانه هایت ... .پر از پروانه باد
خدایا

من فقط یک مَسکِن مِهــر سراغ دارم...

آن هم خانه ی توست..
زندگی برام شده مرگ تنهاییییییییی فقط تنهایییییی داره اذیتم میکنه
تنهایییییییییییی خیلی سخته خودت میدونی چی دارم میگم
رها جون ممنون که به وبم سر زدی بازم سر بزنگلم
وقتی خدا پیشته هیچ وقت تنها نیستی
اون کسی تنهاست که خدا رو نداشته باشه
هووووم تنهایی....
درک میخاد ک اگه نداشته باشی برات ذجر اوره
میگم کاشکی با امریکا زیاد صمیمی نشیم











من روم نمیشه به اوباما بگم عمو اوبی!
:))
مفافقم^_*
اجی لینکی خوش حال میشم بلینکی اگه دوست داشتی بگو تا همو دنبال کنیم.
اجی لینکی خوش حال میشم بلینکی اگه دوست داشتی بگو تا همو دنبال کنیم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کسی که سلول انفرادی را ساخت
می دانست که سخت ترین کار انسان
تحمل خویشتن است
Designed By Erfan Powered by Bayan