✗من و تنهایی✗

ایـــــنـجــا همـــہ تــــــنهـاטּ امّـــا خــــیـلــیـا هــــنـوز گــَـرمـَטּ مـــتـوجـّــہ نــــشــבטּ

دلم هوای خودم را کرده است.




دلم هوای خودم را کرده است
ایــن روزهـــا
بیشــتر از هــر زمــانی
دوسـت دارم خــودم باشــم !!
دیگــر نـه حــرص بدســت آوردن را دارم

و نه هـــراس از دســت دادن را ..
هرکـــس مـــرا میـــخواهد بـخـــاطــر خــودم بخواهــد

دلــم هـــوای خـــودم را کـــرده اســت

همین


سلام جالب بود
مرسی ازحضورت
خوب گفتی
لینک شدی
هعیییی خوب گفتی
گفت : با مــادر یه جمله بساز !

گفتــم : من با مــادرم جمله نمیسـازم ! دنــیـــامو میسازم .
ﺑﻌﻀﯽ ﻭﻗﺘﺎ . .

ﺑﻌﻀﯽ ﺁﺩﻣﺎ . .✘♂♀

تو 1".ﻟﺤــــﻈﻪ."✖
ﺑﺎ 1".ﺣــــﺮﮐﺖ."✖
ﯾﺎ ".ً1ﺣــــــــــﺮﻑ."✖
ﺧﻮﺩﺷﻮﻧﻮ ﺑﺮﺍﯼ ✘✘"ﻫﻤﯿـــــﺸﻪ"✘✘

ﺍز✘✘ﭼشﻤﺖ✘✘ ﻣﯿﻨﺪﺍﺯﻥ . .!!!
سنگ کاغذ هررری...
خوشحال شدم خیلی..


برگرفته از وب : www.nekafun.blog.ir
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کسی که سلول انفرادی را ساخت
می دانست که سخت ترین کار انسان
تحمل خویشتن است
Designed By Erfan Powered by Bayan